Readhead igen?! Sånt som återstår att se..

Gick väl bra att passa Albin idag, sjukt härlig liten kille detdär! Va dock så otroligt trött så när vi satt och kollade på tv så somnade jag lite mellanåt, men han väckte mig snabbt genom att blåsa i en flaska, haha! Men hans mamma Jennie kom hem vid halv 9 och då gick jag hem och satte färg i håret och åt två mackor. Vet inte exakt hur håret ser ut, lite rött/brunt/ginger/kalla det vafan du vill-färg. Kan nog få nån bild på det imorgon. Och på tala om imorgon så har jag då ett arbete jag ska ha klart i no, wiho. Med detta säger jag godnatt!

Endast 17 dagar kvar till sommarlovet om jag inte är helt ute och cyklar. Kan inte påstå annat än att jag längtar så ooooootroligt mycket, och denna sommaren kommer bli grym. Jag upprepar: GRYM!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: