Sömntutan ligger i sängen

Tjoo. Efter försök till plugg som inte alls gick som jag ville så kom mamma hem och vi körde upp till konsum och köpte halstabletter. Vi åt lite mat och när jag va mätt och belåten så regnade det som mest, men när det hade slutat lite så gick jag och Amanda en runda. Efter ungefär halva rundan så fick vi lämna jackorna hemma eftersom det va så sjuuuuukligt varmt så det gick verkligen inte. Gick därefter en liten stund till och på resans gång hann jag med 100 situps i KWAs garage, haha. Sjukt trött ställde jag mig i duschen för andra gången idag och sen dess har jag bara suttit vid datan, och sneglat lite på hockeyn, men mest datan.
Nu ligger jag i sängen och ska sova, så vi hörs imorgon, då det är första dagen i skolan denna veckan för min del, awesome. Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: