Sovmorgon

Fick typ en halvtimmes sovmorgon imorse och snacka om att sängen va som skönast då eller?! När jag väl vaknade så fixade jag mig och sen tog jag en macka. Matilda kom vid halv och vi körde till skolan och va där ungefär tio minuter innan vi började. Gjorde ett försenat noprov första lektionen och sen drack jag lite varm o'boy med Ida, Hanna och Felix. Hade lite matte och förberedde inför muntliga i nationella som vi säkert ska göra sen nån dag, hehe. Och nu sitter jag på svenska/engelskan och chillar, alla töntar sig och gör knappt nånting eftersom vi har en vikarie, wiiiiiho. Ska väl försöka göra något vettigt, så hörs vi väl sen. För jag och Matilda ska köra till Laholm efter skolan, blir väl lite fika och sådär, myyyys. Hejdå!
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

2012-05-16, 13:21:23 - URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: