Sovtime

Lagade god mat åt mig och mamma, kollade på Desperate housewifes, va ute och gick i minst en halvtimme med Amanda och lovade henne att komma till skolan imorgon, när jag väl va hemma så sa jag till mamma att det va asvarmt ute men hon nekade jävligt snabbt och påstod att jag hade allt annat än rätt. Tog febern och den va ju inte okej, 38.2 i feber så får skippa skolan imorgon eftersom annars kommer jag säkert bli värre imorgon och inte orka med torsdag och fredag. Jävla mög. Men har druckit minst fyra koppar te under dagen utan att något i halsen har blivit bättre, har dock fått tillbaka rösten lite mer, men ondheten är precis den samma. Måste köpa halstabletter imorgon, måstemåstemåste, haha.
Nu ska jag sova så jag skriver imorgon, gött haaaaaaij!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: