Tar semester från Knäred

Dagen i skolan har varit awesome, aschill. Började med friendsmöte, matte för alla andra, sen bild. Vi åt lite mat och fortsatte dagen med att kolla på lite film, sen slutade vi halv 2 så jag va hemma vid kvart i 2 ungefär. Ringde farmor och farfar och eftersom mina homies är någonstans i Tyskland, påväg till Polen, så tänkte även jag ta lite semester från Knäred och åka ner till Helsingborg. Där går inga tåg eftersom det är nåt med järnvägen i mellan Laholm och Ängelholm så åker buss där emellan och så hämtar farfar mig i Ängelholm. När vi är hemma hos dem så bjuds det på grillat och imorgon åker vi nog ner till Trelleborg där några bekanta är bosatta. Sen vet jag inte mycket mer planer för kvällen och tänkte inte åka hem förens på måndag. Så nu tackar jag för mig och jag lovar inte att det vlir nåt med bloggning hos farmor eftersom jag då måste låna hennes data, men det blir nog bra ska ni se. Vi hörs, haaaaij!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: