Tisdag, en väldigt kooooort dag


Va ute och gick en halvtimme med Camilla igår, riktigt skönt väder faktiskt. Kom hem och degade framför tvn med mamma hela kvällen. Innan jag somnade så drog jag till med 100 situps. Imorse vaknade jag en halvtimme senare än jag brukar och borde vilket resulterade en sur och stressad Felicia som halvsprang till bussen för att åka till skolan och göra nationella i matte. När jag hade skrivit klart provet va klockan lite över nio och det va då min dag i skolan va slut. Satt dock först och degade med massa folk innan vi fick klart för oss att vår klass fick sluta eftersom resten av lektionerna blev inställda, asgött! Kom hem vid 11 och stack upp till Konsum och köpte nötter, melon och apelsiner som jag har suttit och gottat mig med. Snart slutar även Matilda och snart kommer hon hit för att vi sen ska på möte, awesome!
Postat av: Matilda [FOTO]

fin blogg! :D

2012-05-15, 20:32:29 - URL: http://moobyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: