Det går väl sisådär..

Det här med bloggandet är val lite som det är. Men jag blir ju bättre, och jag ska bli ännu bättre.
Har ju haft lov en vecka och gjorde nästan ingeeeeenting! Åt pizza med Amanda och Matilda i onsdags, åkte sen buss till Veinge, men där va inga roliga människor och ingen buss gick hem förens efter två timmar så vi gick. Tog en timme typ, men vi blev ju iaf av med pizzan, haha. Sen sov vi hos Amanda och åkte hem dan efter då vi även gjorde underbara pannkakor till frukost.
Åkte med min pojkvän och hans familj till Skene i fredags till lördags och sen i söndags va farmor och farfar hos oss och hälsade på och fikade. Sen gick vi till pappas grav och och efteråt gick jag och mamma till kyrkan.
Igår var det måndag, och den dagen spenderades åt massa plugg. Gjorde klart fyra arbeten och sen pluggade jag på en läxa jag hade till idag.
Imorse fick jag tillbaka ett matteprov vi gjorde fredagen innan lovet, gick väl sådär.. Man skulle ha 13p för att få E, självklart fick jag 12,5p..
Imorgon ska vi till Båstad. Jag, Sanna, Joel och Rick. Ska göra en typ broschyr och ska därför besöka vårat turismmål.
Nu ska vi jobba vidare. Hörs ikväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: