En början

Gokväll mina damer och herrar! Har snart smällt i mig ett dussin clementiner och ett glas cola. Va hos doktorn i tisdags och blev då vägd, och kan bara säga en sak, detta går inte längre! Haha, inte bara vikten som överraskade, utan jag har även blivit en centimeter längre än i våras. Så nu ser jag marken från 177,6 centimeters höjd.
Har inte varit i skolan på hela veckan eftersom jag har 39 graders feber. Men i tisdags när jag som sagt var hos doktorn, neurologen för min migrän. Kommer behöva åka dit några gånger nu dom närmsta veckorna men det är sånt man får ta.
Innan idag mailade jag även mitt cv till Henrik Jönne, hotellchef på hotell Skansen i Båstad, så får väl hoppas på det bästa! Man måste chansa lite här i livet.
Nu tänkte jag kolla vidare på Sex and the city-avsnitt som jag har börjat kolla på, och sen försöka sova lite.
Hörs imorgon, då jag dessutom måste till skolan, har utvecklingssamtal..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: