Ett tag sen sist..

Förlåt för detta, men har inte riktigt haft tid eller ork att skriva, så jag gör det nu ist!
Men orkar inte berätta allt från tiden som gått sen sist jag skrev. Kan dock berätta att jag har varit deprimerad hela veckan för att jag inte va på SHM konserten i Stockholm nån av dom tre dagarna, och att jag absolut inte har råd att åka och se dom i Norge den 22 december, ååååh, detta är sorgligt, riktigt sorgligt!
Menmen, så är väl livet, bra orättvist och allt..
En sak till har jag att berätta! Jag har avfärgat mitt hår, så är inte längre rödhårig. Utan nu ginger/blond, och jag älskar det!! Lägger snart upp bild på detta.
Snart kommer matilda hit för hon ska sova hos sin bror i Knäred idag men hade inget bättre för sig så vi ska väl sitta och snacka lite skit ett tag, myyyyspys!
Imorgon, då lovar jag att jag skriver! Och senare, men imorgon också, och nästa dag, och nästa dag, osv.. Hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: