Det finns bra mornar, men desto fler dåliga..

Goddag! Körde ett asjobbigt boxpass igår som jag känner av redigt mycket idag.. Vaknade imorse och satte mig på bussen, utan Venett som ska glo på Justin Bieber ikväll så hon är väl typ påväg till Stockholm snart. Kom till skolan i vanlig ordning och satt och väntade på resten i min klass, men efter ett jag inser jag att ingen hade kommit så kom då på att jag hade sovmorgon till halv tio idag, wiho.. Så ja, nu är klockan runt nio sådär och sitter på bibloiteket med Sara, Tina och nån i deras klass. Ska snart börja så har entrepenörskap hela dan vilket innebär eget ansvar och arbete.
Men nu ska jag snart dra, sen ikväll blir det ut och springa innan jag ska med mamma, mormor och moster Sussi till kyrkan där det va nån ViPå-kören typ!
Men hörs senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: