En ny start

Hej!
Va med mamma i stan idag, sen började jag vid elva. Va hemma vid fyra och körde då 30 min på crosstrainern. Efter det gick jag och mamma och grannarna ner till pizzerian, åt lite gott då Camillas kompis från Åland är och hälsar på men åker igen imorgon. Åt en kycklingrulle för att få det så nyttigt som möjligt typ.
Idag har jag påbörjat en ny diet typ, så ska köra stenhårt här nu så nu blir det blod, svett och tårar!!
Imorgon ska jag övningsköra med morfar till stan med hans stora bil, en sån skåpbil typ, ska faktiskt bli riktigt kul! Sen på eftermiddan blir det träning och lite senare på eftermiddan/kvällen ska jag troligtvis grilla med mamma. Ska inte va hemma på valborg då jag ska med min pojkvän på folkracetävling så tyckte jag och mamma att vi skulle ha lite mys imorgon ist, så så får det bli!
 
Nu ska jag köra på 100 situps som dem senaste kvällarna och sen blir det att sova.
Ett tips när man gör situps: Kolla på någon film eller liknande, (avsnitt av Vänner för min del), så känns det inte lika jobbigt, haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: