Kvällenspasset på crosstrainern är nu avklarat!

Godkväll! Eftersom jag satt i skolan typ två timmar förtidigt imorse så sprang jag över vägen och köpte mig ett paket vindruvor, en loka och en sesamkaka. Ganska chill dag för övrigt i skolan och när jag kom hem så lagade jag och mamma mat innan vi åkte till kyrkan där dendär ViPå-kören höll hus denna kväll, riktigt fint faktiskt! Dom kan ju sin sak om man säger så.
Efter kyrkan tänkte jag springa en runda men då det pissregnade så valde jag att låna grannarnas crosstrainer. Körde 25 minuter non-stop vilket förbrände nästan 200 kalorier, och jag kom ungefär 7,5 km under denna tiden vilket jag är ganska stolt själv över faktiskt!
Imorgon är det nationella i Svenska, uppsats, och slutar när jag skrivit klart den då jag inte har fler lektioner. Sen vid 13.00 är det dop för min pojkväns lilla kusin och på kvällen blir det jobb, så morgondagen resulterar att det inte finns någon tid för träning, så tänkte köra två pass på fredag om jag hinner. Ett på morgonen och sen på eftermiddan/kvällen!
Nu ska jag iaf kolla ett avsnitt av vänner, göra lite situps och sen sova gott.
Min träningsvärk sen gårdagens boxpass sitter i som sten, men på nåt sätt är det ändå en skön känsla, man vet att det är en bra känsla så därför ska man inte sluta träna då, utan det är då man ska köra hårdare!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: