På rätt spår igen

Hej! Typ imorgon är det två veckor sen jag bloggade, men har vekrligen inte haft tid eller ork. På den tiden har mycket hänt, både bra och lite sämre grejer..
Det bra, eller ja roliga då är väl att jag har varit på jobbintervju, fick jobbet oh är nu anställd hos Concilia i Halmstad som telefonintervju och mitt första jobbpass är idag!
Det lite tråkigare då ja är att jag varit på begravningen i Norrköping för Jacob.. Den absolut finaste begravningen jag kunde tänka mig, och speciellt minnesstunden efteråt.
Kan lägga upp ett "instagram-collage" senare, asså en återblick från mininstagram från de senaste dagarna!
Postat av: josefin

hej! Jag ska på jobbintervju idag hos concilia, fick du reda på samma dag att du fick jobbet eller fick du komma till en privatintervju? hur lång tid tog det innan du fick reda på det? =)

2013-05-13, 14:26:44 - URL: http://nattstad.se/josefinhenriquez
Postat av: josefin

hej! Jag ska på jobbintervju idag hos concilia, fick du reda på samma dag att du fick jobbet eller fick du komma till en privatintervju? hur lång tid tog det innan du fick reda på det? =)

Svar: Hej! Vad kul. Jag fick reda på det samma dag :) hoppas det gick bra för dig!
feliciaerxn.blogg.se

2013-05-13, 14:26:58 - URL: http://nattstad.se/josefinhenriquez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: