SKAGEN del 2, dag 1 - Äventyret

På kvällen gick jag och Matilda en runda, vi tänkte att vi skulle dra oss ner mot stranden för att se solnedgången. Dock va stranden på fel sida så ist hittade vi ett berg som vi klättrade upp på. Alla trodde att berget va typ en liten sanddyna, men det va faktiskt mycket större än så, på sista bilden ser ni det. Det är det stora lite mer till höger på bilden, asså det högsta av alla ni ser. Det underbara med att komma upp va att man såg hela Skagen från berget, plus att  vi fick se solnedgången!!
 
Godmorgon! Har precis duschat och ätit frukost, ska bara fixa mig lite sen åker jag hem till min pojkvän och sover troligtvis där till imorgon. Tänkte att jag skulle vaknat vid typ 9-10 idag så jag kunde åka dit på förmiddan och sen hem på kvällen och fixa lite med att packa upp och så, men vaknade kvart i ett så vill ju faktiskt va lite med han så tänkte att då passar det bra att sova där.
Ovanför är ju lite bilder, och imorgon kommer lite fler! Men visst ser det underbart ut!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: