Tisdag

Goddag! Jo, det är ju så att sen sist jag bloggade så har det ju hänt en del med mitt hår och så: salong Självfallet klippte och färgade mitt hår för modevisning, jag färgade om håret lila efter nån vecka, veckan efter det färgade jag det mörkt. Så ja, tänkte att jag skulle slänga upp en bild på den nuvarande jag, så såhär ser jag iaf ut för tillfället! Jag uppdaterar er om detta ändras! 
Gårdagen va sleten och en skoltrött Felicia kom hem från skolan och somnade nästan direkt. Imorse vaknade jag och kände långt ifrån något sug efter skolan men pallade mig dit ändå, i -9 grader ute, i april?!?!
Ringde lite samtal till både Cypern och Florida, kollade upp det hela med stipendier och fonder och argumenterade även lite med politiker som ska se om dem kan fixa iPads till vår klass istället för värdelösa datorer som ändå inte fungerar som dem ska.. Så får väl se vad som händer?
När jag kom hem från skolan hade mamma gjort lite våfflor och lite pannkakor, efter det följde jag med henne till jobbet där det skulle va nåt möte som vi fixade lite till och sen blev det en runda till mormor och morfar där vi hjälpte mormor att bestämma kläder till fredag, då vi ska på begravning i Norrköping..
Nu ska jag snart stänga av datan och lägga mig och sova, är så hiiiimla trött!
 
Jacob Bengtsson ♥
Postat av: Anonym

Hur gick han bort?

2013-04-15, 01:39:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: