Alla ♥-s dag!

Vaknade imorse med migrän så fick stanna hemma idag. Mamma jobbade och kom hem vid middes med ett kuvert från mormor och morfar med en liten stor peng i. Åkte sen till Halmstad för jag skulle till ortopeden och kolla ryggen, fick reda på att min rygg va ungefär 12grader sne när jag röntgade den två för ett år sen. Efter det åkte vi och köpte färg till mitt rum som vi ska påbörja imorgon, sen lämnade mamma mig hos min pojkvän. Fick tre röda rosor och en chokladask med hjärtformad choklad i. Under kvällen åt vi kinamat och kollade på bio, A good day too die hard, och den va faktiskt riktigt bra! Jag brukar inte gilla actionfilmer, men denna gillade jag skarpt! Åkte hem direkt efter bion hade fått ett kort av mormor och morfar i brevlådan och sitter nu med matteplugg för imorgon har jag prov och pallar inte kugga på detta oxå, så nu blir det hårdplugg, sen läsa några sidor och imorgon har jag sovmorgon till halv 8 ist för halv 6, så det är hemmåt. Efter skolan ska jag och Sanna lämna lite cv på hotell osv och sen drar jag och tränar lite. Är hemma vid sju och då blir det en dusch och sen ska jag och mamma mest troligtvis börja på mitt rum, så ska ta lite förebilder och sen även efterbilder för att se skillnaden, vilket kommer bli riktigt bra!
Men tack alla för alla presenter idag, och tack älskling för en mysig kväll! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: