Födelsedagsfirande på asiat restaurang

Tog bussen imorse så jag och Venett va inne i stan en timme innan vi började, så gick en runda i stan. Väldigt chill dag i skolan och sen en runda till stan igen innan vi åkte hem. Väl hemma kvart över fyra bytade jag snabbt om och vid kvart i fem-fem körde jag och mamma ner till Helsingborg för att fira farmor och farfar som fyller år nu i februari. Farfar idag och farmor den nionde. Så firade dom även med farfars barn och barnbarn och åt då gott. Väl hemma la jag mig i sängen och ska snart somna in gott för natten, för imorgon blir det att köra lite igen, så ni i Knäreds-området, håll er inomhus!!
 
Grattis världens bästa farmor och farfar! ♥ Och tack så mycket för maten!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: