Go hard or go home

Imorse va jag helt feberfri så så blev det äntligen skola för min del. Hade typ redan gjort klart allt så har knappt gjort nånting alls idag, och efter skolan åkte jag till Laholm och tränade med Linn och Sara. Ett stycke Friskis&Svettis-pass blev det idag och sen åkte jag ner till tågstationen för att ta bussen därifrån. Tyckte jag kände igen en kille där, men nejnej det kan inte va han tänkte jag, men va ändå kluven och visste inte, så smsade han jag trodde det va att han skulle gå ut, vilket han gjorde. Sååå längesen jag träffade honom, en kille jag gick i samma klass som på högstadiet, Jack! Har saknat min gamla kompis mycket.. Vi har snackat om att ta en fika snart men aldrig blivit så får väl bli snart bestämde vi.
Ja, men när jag kom hem åt jag lite och sen gjorde jag mina "övningar" eller vad jag ska kalla dom, det blev benböj 20x5, plankan 1minx5, utfall 20x5, situps 20x5, och det mina vänner, lär kännas imorgon då jag redan idag har svårt att sätta mig på toalettstolen. Haha, asså denna härliga känslan när man tränar och får träningsvärk samma dag, då man faktiskt vet att det händer nåt, det är underbart! Så vad är inte bättre än att köra ett pass till imorgon? Blir ett likadant som idag och sen åker jag hem till min saknade pojke och sover nog där, sen på onsdag blir det träning igen! Skippar det på torsdag då det är alla♥-s-dag och jag och min pojkvän ska äta och kolla bio i Laholm. Sen på freedag kör jag ett pass igen och tar nog helg över helgen så att säga, är svårt med bussar och så på helgerna, så kör bara "övningarna" om det inte har blivit barmark så jag kanske tar och springer en runda.
Hörs antingen imrogon eller onsdag, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: