Lyckan är enorm!

Att börja första dagen med test inför nationella i svenska kanske inte är det bästa sättet att välkomna elever tillbaka från lovet, men visst: Tack för den Ulrika, den värmde! Menmen, har hänt väldigt mycket idag, bland annat så har Halmstads Kongressbyrå varit och informerar 10 av oss i klassen om Tillväxtdagen den 15 mars. En mässa för företagare och en jävla massa andra som ska dit och ställa ut osv, och gissa vem som ska dit? BLONDINBELLA! Hur najs liksom? Well, efter mötet där blev det ett x antal timmar med turistlektioner och sen hade vi matte, blev världens lyckligaste när jag fick E på mitt matteprov, som ni endel vet så har jag kuggat alla, men klarat hälften av dom på omproven, så detta är mitt första E på första provet, asså ah, ni fattar?!? Kan ni tänka er lyckan eller?!?!
Efter skolan åkte jag och Venett till stan. Matilda och Venett gick in på Espressohouse och satte sig lite gömt, sen kom jag och Amanda in där och så överraskade vi henne lite med presenter osv. Så hade en riktigt mysig fika för födelsedagsbarnet som imorgon fyller den värdelösa åldern 17, men det är iaf en födelsedag så grattis igen vännen! ♥
Trodde inte dagen kunde bli bättre, men när vi sitter på bussen hem så ringer ett nummer. Mina första tankar va: "Ett Halmstadnummer, förhoppningsvis något jobb?! Eller nä, det är början på veckan så Självfallet skulle ringa?!" Självfallet är en frisörsalong i Halmstad som jag och Matilda va på uttagningen hos för hårmodeller. Jaja, jag svarade iallafall, och jo, det är Självfallet!! Hon sa att hon jättegärna ville jobba med mitt hår osv. Så på måndag halv fyra ska jag dit och på onsdag är det typ "catwalk" i Gallerian.
Och när jag väl va hemma beställde jag kläder, asså jag trodde inte sånahär dagar existerade på riktigt?! Slänger upp nån bild sen på kläderna jag beställde, får förhoppningsvis dom i slutet av veckan!
DAGEN ÄR OSLAGBAR. Nu ska jag äta och glo på nån go rulle, så hörs vi senare. Tjoooooo mina vänner!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: