Lycklig

Goddag! Sov hos min pojke igår, blev lite filmtittande och sådär, och imorse skulle jag ju till skolan och han hade sovmorgon så han fick köra mig till bussen sen körde han hem och la sig igen, men stackaren hade ont i halsen och huvet så blev ingen skola för han.. Men för mig blev det ju, och vi har typ bara jobbat med vårat arbete vi håller på med, om det där engelsktalande landet. Haha, åt inget imorse så mamma satte in pengar på mitt kort så fick jag gå över till Willys och köpa frukost som bestod av fyra clementiner, två ostfraller eller ostfranskor kanske det heter, och ett vitlöksbröd jag delade med Venett, haha. Och en loka till det! Så ja, en brakfrukost helt enkelt, haha! Och tur va det för det va soppa som såg ut som om något någon redan ätit så blev en macka för mig. Åkte in till stan och köpte mig ett par nya svarta jeans då jag igår spräckte mina i skolan, haha.. Väl hemma mådde jag som ett as, hur illamående som hellst. En kompis låg magsjuk hela lovet och en åkte hem imorse från skolan för hon spydde, men det har jag dock inte gjort än, utan gjorde nudlar som jag fick i mig. Sen fick jag även ett sms från posten att mitt paket från Ellos hade kommit, och då mådde jag genast bättre ett tag, haha, men mår inte helt hundra än. Så japp, är överlycklig för mina kläder passade dessutom, så slänger upp lite bilder snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: