Sjukhuset är som ett andra hem

Mamma kom upp och väckte mig vid 12 och då åt jag lite joggi och drack ett glas juice och tog sen en dusch. Åkte upp till mammas jobb och hjälpte en med datan och sen en sväng in till mormor och morfar innan vi körde till Halmstad då det va dags för sprutor igen.. När vi satt och väntade kom en sköterska jag haft sen jag va där inne första gången när jag va liten, skulle dock inte ha henne idag, men hon vinkade på mig, så jaaa det märks att man är stammis på öron-nästa-hals-mottagningen i Halmstad iaf, haha.
Efter doktorn tog vi en runda på Rusta, gjorde ett klipp och köpte tapeter för 50:- rullen, ska ha som fondvägg, och sen ska vi se hur vi gör om vi målar eller tapetserar resten men det märker vi. Så nu ska jag äntligen göra om mitt rum, så himla glad är jag!! 
På hemvägen stannade jag och mamma i Trönninge på grillen och köpte hamburgare med bröd och pommes, som man alltid gjorde när man va liten, hehe.
Är riktigt trött efter dagen, så lär sova riktigt gott inatt, och sen är den stora frågan om jag ska till skolan imorgon?!
Hörs senare!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: