Svinalängorna efter ett gott pass

Efter gårdagens träningspass sov jag hos min pojkvän, och jag kan ju säga att jag somnade väldigt fort då jag är väldigt trött nu när jag har börjat träna lite. Skolan har bestått av bland annat entrepenörskap där vi i grupper fått va kreativa och komma på nya affärsplaner, som vi nu ska börja genomföra. Om vårt funkar kommer det bli riktigt grymt!
När jag hade slutat så köpte jag clementiner på Willys och knaprade i mig medans Venett utnyttjade fettisdagen och smaskade i sig en semla. När clementinerna väl va uppätna tog jag bussen till Laholm och svettades lite smått innan jag väl åkte hem och duschade, åt och nu sitter jag här, trött och sleten men man mår väldigt bra i kropp och själ även fast träningsvärken är djävulens gåva.
Hörs inte mer idag, men kanske imorgon, då det är alla♥-sdag så ska jag vila från träningen och umgås och hitta på nåt med min pojkvän. Tjooo! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: