3 januari 2013

Godkväll!
Imorse va det min tur att avrättas. Eller nä, kanske inte så allvarligt, skulle bara skära bort en liten knuta. Det enda som faktiskt gjorde riktigt jävla ont va bedövningssprutan, och det va ju inte bara på ett ställe utan över hela örat han skulle kötta in den. Det kändes ju ingenting, men det hördes ju när dom skar, och fy vad läskigt det lät! Det lät lite som om man drar med naglarna mot en soffa, eller ah, går inte förklara dock! Men läskigt va det. Fick se knölen efteråt som dom skar bort, och blööö, dessutom va den fan stor..
Efteråt körde vi till Rusta då jag under operationen hade legat och tänkt på hur mycket jag skulle behöva köpa hårfärg. Dock blev det lite annat också, men en rosa gran för 100:- och 8 kulor för 50:- är väl aldrig fel?! 75% så det va som hittat! Även ljusstakarna behövde jag väldigt mycket, dock ingen rea där men köpte dom ändå!
Väl hemma somnade jag och vaknade helt nerblodad. Så nu har jag tvättat av det och vaknat, så ska nsart göra lite mat då jag lovat att fixa det idag! Hehe.
Hörs senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: