Att övningsköra är ju ett äventyr!

Vi lever!! Började med att köra på ett industriområde, det tog ju en kvart innan jag ens fick igång bilen, så jag började skratta och då började morfar skratta men sen fick jag äntligen igång bilen! Men efter några kärringastopp och sådär så gick det faktiskt hyffsat bra och då körde vi typ en halv, nästan halvvägs till Markaryd. Körde sen på industriområdet igen innan jag skulle köra till Uddared, problemet va bara att när man kör från industriområdet och ska ut på stora vägen så är där en järnväg, och tror ni inte jag får kärringstopp mitt på järnvägen för där va en lastbil framför?! Självklart fick jag inte igång bilen heller med sen gick det äntligen, haha. Så ja, körde även till Uddared och sen hem gamla vägen och när vi väl är i Knäred och ska svänga mot mormor och morfars hus typ, så får jag stopp även där och ståt mitt i en korsning mitt över båda vägarna, haha! Ser bara en bil komma nerefrån så får panik och även då startade bilen, men då insåg jag att bilen hade sväng av och inte alls va påväg mot mig, haha..
Jaa, det va ett äventyr utan desslike, men vi överlevde, och ska nog köra på lördag igen! Nu ska jag lägga mig och kolla Vänner och käka macka, hörs senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: