Cambilder

Hade redan tre papper utrskrivna sen tidigare av mitt arbete och har nu skrivit lite mer, det ska va inne på måndag och jag har kryssat av undefär 5 av 25 punkter, good work! Typ nja.. Eller jo, typ faktiskt, läraren tycker jag är duktig och jag har koll på läget, och jag vet vad jag har och ska göra så allt är under kontroll! Detta arbetet kommer bli fiiiint. Men medans jag satt och skrev om Spaniens nationalrätter och nationaldrycker hämtade jag lite av min egna nationaldryck, Coca Cola, och har nu druckit upp och ska gå ner och borsta tänderna snart, kanske kan somna lite i tid ikväll, hade varit görr ju.. Får se, måste ju skriva lite till så hinner jag somnar jag tidigt, annars blir det nån timme till innna jag ser insidan av ögonlocken..
Hörs imorgon, tjooo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: