Födelsedagspresent - check

Hej. Va klara vid halv ett och skyndade oss in till stan, dock missade vi bussen och fick gå, och väl inne skulle jag ta ut pengar som krånglade som fixades till sist, men vi hade i tankarna att ta 13.03-bussen vilket vi fick skippa då vi va inne i affären vid typ fem i och där va 4 pers före.. Jobbigt läge då vi behövde vänta till typ 15.08, vilket inte gjorde jättemycket då vi satt på donken och hade lite dejt. Men känns skönt att hans present är fixad iaf, har inte alls vetat vad jag ska köpa men hoppas nu han blir nöjd, haha har inte alls någon aning!!
Wellwell, gick inte direkt till donken utan kollade lite affärer först och hittade ett par örhängen på Ur&Penn för endast en guldpeng som jag visar bild på senare. Och juste, slänger även upp bilden på mitt år från i fredes då fina Frida färgade det och sådär. Men ja, tar allt detdär senare då jag måste plugga in lite engelska glosor nu, haha! Tjooooho.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: