Godnatt

Vad tycker ni om bilderna tidigare? Ganska nöjd själv faktiskt. Efter det tidigare inlägget gick jag och mamma in till grannarna och bjöd på fika. Muffins och även kakorna jag och Matilda bakade idag. Efter ett tag kom även två andra dit och snackade lite. Kom precis hem och har borstat tänderna och sådär och ska lite film innan jag somnar.
Vid tolv ringer farmor då jag ska hjälpa henne över telefon lite med hennes hemsida och sådär. Sen ska mamma hjälpa mig tvätta håret vilket jag inte gjort sen i onsdags då jag opererades i torsdags och inte fått tvätta det..
Men sen på eftermiddan åker jag till min pojkvän och sover även där sista natten av lovet.
Hörs imorgon, (eller ska man säga senare idag?), godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: