Hej hej

Orkade inte blogga mer igår då jag somnade direkt när jag kom hem och sen stack jag ner till Matilda och umgicks lite med hemma och när jag va hemma vid elva så satte jag mig och åt, haha!
Men jaaaa, har typ bara haft en lektion idag, under hela dan. Gör ju det där kulturarbetet om Spanien, och har jobbat med det hela dan, förutom 1½ timmes engelska och lunch på det.
Åt idag när jag kom hem från skolan och ska plugga lite snart, och imorgon ska jag till skolan så jag är där vid halv 9, ha matte till 11.. Det är typ livräddning på gympan imorgon, men får ju inte bada med mitt öra så frågade jag matteläraren och jag va tvungen att komma till skolan eller jag kunde plugga hemma istället, men då tyckte hon att jag kunde plugga matte under tiden som det är gympa, så kan hon hjälpa mig och blablabla.. Men det blir säkert bra i längden får vi hoppas!
Ska som sagt plugga nu, så hörs senare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: