H&M-katalog och varm o'boy

Gårdagen bestod av lite födelsedagsfirande för min pojkvän, lite av hans släkt va där och så. Sov där och imorse åkte jag till skolan för att ha en lektion, knappt det, utan den va bara i 45 minuter sen åt jag och åkte buss i 1h och 15min.. Är nu hemma och bläddrar i H&M-katalogen och dricker varm o'boy till det. Ska vila lite sen till banken i Laholm för lite ärende typ, haha. Lät vuxen där ja!
Jojojo, och på tala om vuxen, i tisdes när vi satt och kolla bio så ringde ett nummer till mig, dum som jag är så svarar jag inte och när jag sen ringer upp va det ett företag jag sökt jobb hos och dom skulle ha anställningsintervju igår men den va full, men dom skulle ringa upp när nästa intervju va. Haha, kände hur vuxenpoängen samlades in när jag insåg att jag förshoppningsvis ska på anställningsintervju snart, haha, cool jag är va?!
Hörs sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: