Lika seg igen

Förlåt för min kassa uppdatering!!
Va ju i skolan igår som vanligt, fick godkänt på 1 av 4 matteprov och gjorde nummer två i raden. Får se hur det går och sen har jag även två kvar att göra. Efter skolan åkte jag och Venett in till stan och kollade lite i affärer, bytade även ett par örhängen till en ring och ett halsband jag kan lägga upp bild på imorgon. Efter stan åkte jag och mamma till doktorn för att lägga om mitt öra då det är helt knas och blöder massa. Det visade sig att dom inte sytt ihop det rätt utan istället för att lägga huden kant i kant som man ska så har dom råkat lägga den på varandra, typ lappat ihop den på nåt vänster..
Wellwell, efter doktorn åkte jag till min pojkvän och hade det allmänt mysigt. Igår va det faktiskt så att vi hade varit tillsammans ett halvår, hihi. Åt även lite mat och sen tjockade oss till ett gäng bra filmer. Det enda sorgliga va att det tar en hel vecka innan jag får träffa honom igen, för han och hans familj åkte till Gran Canaria imorse..
Men ah, fördröjde dagen med att åka med morfar till ''Kalle i Veinge'', vilket är morfars systers man. Vi va alltid där när jag va små och tänkte få lite flashback så åkte med idag när han skulle dit och laga en bil. Satt och snackade några timmar med morfars syster medans morfar och Kalle va nere och grejade med bilen, sen blev det kaffe och sen även hemfärd. Väl hemma åt vi lite och sen har vi även kollat lite valmöjligheter när det gäller mammas 40års-dag i juni, och jag tror det kommer bli awesooooome!!
Yeeees, men ska sova snart, så skriver mer imorgon, ciaaao.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: