Mattetorsdag

Hej. Åkte till skolan vid tjugo över sju och va framme halv nio, satte mig och pluggade matte och hade sen en liten rast på typ en kvart, efter det blev det yttligare matte och sen mat och efter det bussen hem. Har dock full koll inför mitt prov imorgon, men jag kan ju inte säga att det har varit någon rolig dag..
När jag kom hem med bussen åkte vi direkt upp till min moster, dem skulle avliva katten idag, så skulle gosa lite med honom. För er som inte träffat Albin så va han världens goaste och tjockaste katt. Men han är gamal nu så min mosters sambo och min kusin åkte med honom till veterinären och lät honom somna in..
Väl hemma efter farvälet somnade även jag in, dock hade jag turen att vakna efter några timmar och fick lite mat imagen. Och nu, sitter jag här och ska plugga in lite spansk kultur.
Hörs sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: