Ojojoj

Ojsan, ja det va ju ett tag sen sist.. Men inte haft tid eller ork! Hållt på med arbetet varje dag, och sen kom ju min älskade pojke hem i lördes så åkte ju dit direkt och sov där till idag. Orkade inte åka hem igår, kändes jobbigt att åka sålång, haha, så stannade en natt till. Så vi tjockade oss med hans småbröder igår och pizza, och imorse hade jag ju en halv kebabrulle kvar så det blev en vädligt bra start på dagen! Men iaf, sitter nu här i skolan och gör det sista på arbetet och sen ska vi gå och käka lite. Vi får sluta när vi är klara med arbetet och sen ska jag och Venett in till stan för jag måste köpa födelsedagspresent till min pojkvän då han fyller år på onsdag, hehe.
Men har skrivkramp nu, så hörs ikväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: