Plugg istället för blogg

Förlåt att jag inte skrev på hela dan igår, och inte nåt idag, men skriver ju nu iaf, haha. Efter skolan igår åkte jag hem till min pojkvän och sov där. Imorse började jag vid åtta så han körde mig till bussen och sen körde han hem och somna igen. Fuskit att han skulle sova tre timmar längre än mig.. Men iaf, i onsdes då så pluggade jag matte och han fick hjälpa mig lite, för hade prov idag, två stycken dessutom. Det gick faktiskt hyffsat bra tror jag, det va ju omprov som jag hade kuggat på. Ni vet: Under höstterminen hade vi fyra prov, och jag kuggade på alla. Och nej, även fast det är läraren som tycker jag är efterbliven och säger att jag ska hoppa av matten så är jag inte ensam om det utan 70% av klassen satt idag och gjorde omprov.. Det är ju då man börjar undra?!
Anyway, gjorde klart ett prov idag och började på a-delen och ska fortsätta på b-delen imorgon.
Och påtala om imorgon så har jag ju sovmorgon och tar inte bussen förens tjugo i nio ist för tjugo i sju, winwin!
Under dagen har jag även varit och tagit bort stygnen från mitt öra, och jag trodde inte det skulle göra så jävla ont, men fyyyyfan.. Läkare brukar säga att jag knappt inte har någon smärtgräns, men när man hör hur det knakar och sen svider det till i hela örat för varje stygn man tar så känns det lite, och speciellt efter 7-8 stycken så kan man ju säg att man hellre skulle vilja hugga av örat?!
Nu tänkte jag ta och fortsätta kolla på Vänner, tror det är tredje omgången jag kollar på det, och det blir bara bättre och bättre!! Hörs nog senare.
 
Och juste, vi har 105 likes på vår sida: Inför Musikhjälpen 2013 - Hjälp oss att hjälpa andra
Klicka er in där och bara gilla för tusan, ni har inget att förlora!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: