Sovmorgon

Hello! Eftersom jag vaknade med riktig jävla migrän stannade jag hemma idag och vaknade vid elva, när jag egentligen skulle slutat om jag va i skolan, hehe! Menmen, har ätit lite frukost, kollat lite på Vänner och fick nyss ett sms från mormor om att jag och morfar kanske ska ut och köra lite, haha. Förstår faktiskt inte hur folk vågar ta sig an att vara handledare för mig?! Jaja, men ska vi ut och köra så får jag ju ta och hitta en penna att skriva H och V på mina händer med, vill ju inte att det ska hända samma sak som när jag körde upp med moppen.. Haha, inga mer kommentarer angående det iaf, haha!
Nää, hörs senare, ska ta och redigera lite bilder jag troligtvis lägger upp här snart, får se!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: