Underbara onsdag

Matilda kom hit och väckte mig vid halv tolv, så jag gick och duschade och fixade mig direkt så vid ett-halv två körde vi till Laholm och fikade, efter det blev det bio, Sune i Grekland, med våra pojkar. Efter bion körde jag med min pojkvän hem och kollade tv, åt och hade det bra. Väl hemma gick jag in till grannarna som är hemma efter deras resa på Åland, och fick en 16-års present, världens bästa parfym som jag hade för nåt år sen men har saknat så in i, och nu fick jag en ny, underbart!
Eftersom det va väldigt kallt att köra hem från min pojkvän typ 2mil bort så tog jag ett varmt bad efter besöket hos Camilla och Lennart. Lyxade till det lite med chips, cola, film och tända ljus.
Nu sitter jag i sängen och ska snart sova, och imorgon bär det in till Halmstad för lite operation. Dom ska skära lite i mina öron som aldrig blivit riktigt bra efter jag opererade in dom för typ tre år sen, då jag innan dess hade lite smått dumbo-öron, hehe.. Men det sker under lokalbedövning så eftersom jag inte ska sövas så kommer det nog gå väldigt fort. Och efter det ska jag in till sjukhuset var 3-4 vecka och få spruta i öronen. Kan va under ett halvår, men likaväl 5år, men det blir nog bra!
Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: