Nya glajjor

Tjena! Körde ett pass igår på en timme och fick till och med sällskap av Amanda. Sen på kvällen sov jag hos min pojkvän och somnade dock ganska tidigt. Han hade dock ingen sovmorogon så han körde till skolan vid halv åtta, och sen vid halv nio vaknade jag och fixade mig lite sen gick jag ner och åt lite frukost med hans föräldrar innan hans mamma körde mig till bussen vid halv tio. Hade en och en halv timmes mattelektion och en timmes turismlektion och sista timmen skrev jag föst en del av ett matteprov som jag fick alla rätt på, och sen även ett novellanalysprov som jag får reda på sen om nåt tag.. Fick även reda på att jag fick B på mitt seder och bruk-arbete!! Efter det åkte jag och Venett in till stan för jag skulle till Vila för en tjej där skulle fixa mina kläder till onsdag och sådär. Efter det gick vi en runda i stan och hittade ett par solglajjor på Accent för endast hundra rikstaler. 
Nu ska jag och Matilda äta lite pizza, så hörs vi sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: