Alla dagar för med sig positiva och negativa ting, sägs det

I tisdes åkte jag ju med min pojkvän på folkracetävling. Han vann två heat och kom tvåa i sitt tredje, blev slutligen 5 i A-finalen, så min pojke är duktig han! Hans lillebror blev tvåa i B-finalen, så han är minst lika duktig han.
Kom hem i onsdes och allt va fint, men när jag sen skulle gå och lägga mig så började allt snurra. Kände mig åksjuk på nåt vis, så fort jag blundade och skulle försöka sova blev jag illamående och när jag tittade igen så snurrade hela rummet. Gick ner till mamma och satte mig men gick snabbt och spydde vilket upprepades nån gång.. Somnades sittande i en fåtölj och vid fem i morse la jag mig i min egna säng. Vaknade imorse med ett snurrande rum och helt trött kände jag mig, vek av lite från min diet och åt en omelett som dock inte kändes så bra i magen.. Vilade under dan och vid fem körde jag och mamma in till stan och skulle köpa staket men påvägen in fick vi stanna en gång. När vi väl köpt staket körde vi upp till flygstaden och väl inne på skoaffären hade vi tjugo minuter på oss innan dem stängde. Hade dock redan kollat deras hemsida så själv visste vad jag sökte. Mamma däremot fick det lite stressigt då hon visste, men ändå inte, haha. Fick, som ni ser på bilden, med mig ett par nya pjux hem för endast 299:-. Så det fick bli en liten krya på dig-present från: mig, till: mig! Kan se om jag orkar fixa nån bättre bild imorgon.
Är nationella i skolan imorgon och jag har överväg hela dan om den skulle bli nån skola för mig imorgon, känner mig ganska bra till och från, men känner att jag inte vill behöva gå och spy i skolan och sen inse att där inte går någon buss hem, då man fakiskt bor i Knäred och dit bussförbindelsen är sämst, i troligtvis hela Sverige!
Nu ska jag försöka sova, och hoppas på att det inte är luka snurrigt imorgon när jag vaknar. För bara för man är sjuk och får va hemma så är det ingen dans på rosor då man inser hur stökit ens rum är, vilket är bra att man inte ser när man är i skolan.. Så får väl se om jag orkar ta ett ryck imorgon och rensa upp halva garderoben som har intagit golvet istället för galgerna.. Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: